Rabu, 3 Oktober 2018

Telinga tidak selesa

Malam kelmarin jm 3 pagi terjaga susukan anak. Hidung gatal, telinga gatal tak tertahan rasanya.
Mula-mula saya mahu terus tidur sahaja, tapi terganggu pula. Bangkitlah saya dari katil dan ambil purification. Sapu luar telinga dan dada. Untuk hidung saya sapu Breathe Again.
Kemudian terus tidur kerana nanti satu jam lagi nak bangun.
Alhamdulillah, rezeki saya, baby tak terjaga. Saya pun sama. Bangun-bangun sudah azan subuh. Gatal-gatal pun hilang sama.
smile emoticon


Purification bagus untuk menghilangkan bau. Biasanya diguna di bilik yang kepam, bau rokok, bau durian, sebagai pewangi dalam kereta, dalam kasut dan sebagainya. 
Minyak pati yang perlu ada dalam rumah. Terutamanya jika orang dirumah ada isu respiratori juga semasa jerebu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan