Friday, March 10, 2017

Berpantang Dengan Young Living Oils

Kali ni pantang memang tak beli set pantang kecuali phytonatal.
Alhamdulillah, i would say i have great experience with EO.
Flabby tummy? Still need to work out later when i am much fitter but as for now takde la teruk sangat.
I wash my hair like twice a week and lepas basuh rambut kan sejuk. Maka disapu peppermint diluted dengan vco ke kepala.
Wahh...effect berangin dan tarik angin tu memang terasa. Rambut pun tak gugur (harap-harap tidak akan gugur).
Masih lagi pakai clary sage, ylang ylang, geranium untuk stabilkan hormon.
Almaklum..kita ni dalam peralihan dari mengandung ke selepas bersalin. Hormon dalam badan masih macam-macam. Jika tak dijaga betul-betul tu yang meroyan dan letih-letih badan.
Bulan depan nak beli product penjagaan diri sahajalah. Ada sheerlume katanya kulit glowing lepas guna. Ecececeh.
Jangan jeles tau.

No comments:

Post a Comment