Ahad, 17 Mei 2020

Essential Rewards: Percuma, Jimat dan Ekslusif.




Apa itu essential rewards?



Essential Rewards adalah program langganan bulanan dengan ganjaran istimewa untuk pelanggan setia

Bagaimana caranya?

  • Anda membuat langganan bulanan
  • Mendapat mata ganjaran
  • Buat penebusan menggunakan mata ganjaran yang dikumpul.
:arro

Berapa banyak nak kena belanja ni?

  • :moneybaBelian minima 100pv (1pv = USD 1)

:scream:

Sampai bila nak kena sertai?

Jangan risau, ia program pilihan. Tiada paksaan untuk anda menyertainya.

:telephone_re
Anda bebas sertai dan keluar program pada bila-bila masa.







Anda rasa risau dengan komitmen ya?


Saya faham, saya pun ada kerisauan sama dahulu.
  • Poster diatas adalah perbandingan Essential Rewards dengan program keahlian gym. Tak banyak beza pun.
  • Keduanya pun menuntut komitmen serupa, iaitu sedikit masa dan juga wang.

Yang menariknya, ada peluang untuk anda buat belian Essential Rewards anda dari pendapatan Young Living.

Ini kita akan bincangkan kemudian.

Kenapa mesti ada komitmen?

:x:
Saya tidak suka terikat dengan mana-mana syarikat jualan.

Saya pun fikir begitu.

Saya ini orangnya berjiwa merdeka. Sebarang keterikatan menyebabkan saya lari laju-laju. :bicyclist:bicyc

Tapi komitmen yang kita cakap disini adalah komitmen kesihatan diri dan keluarga.




3 perkara yang kita perlu buat untuk menjaga tubuh badan fizikal yang diberikan Allah swt sebagai amanah ini adalah:-

  • Berhenti memasukkan racun kedalam badan.
  • Limpahkan tubuh dengan nutrisi yang boleh menyokong kesejahteraan.
  • Uruskan tekanan dengan cekap.

Dengan izin Allah swt, essential oils dan produk Young Living boleh menjadi alat bantu bagi mencapai ketiga objektif kesihatan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan