Rabu, 29 Januari 2020

Young Living Independent Distributor di Jitra, Kedah

Lupa saya nak cerita, sudah setahun saya di Kedah. Jitra secara khususnya. Bolehlah cakap loghat Utagha la ni :)

Bagi yang belum mengenali saya, saya adalah Gold Leader (pernah hit Platinum tahun lepas, inshaa Allah usaha lagi tahun ini).

Saya sudah gunakan essential oil Young Living semenjak 2015 lagi. Masha Allah, banyak manfaat dan kebaikan sudah saya terima secara fizikal dan emosi, juga dari sudut financial (kewangan) berasbabkan Young Living. Semua ini tiada daya dan kuasa saya melainkan kuasa Allah Azza Wa Jal semata-mata.



Mahu tahu bagaimana bau Lavender, Peppermint, Lemon, Northern Light Blue Spruce, Rose essential oil Young Living ini? Bagaimana ia berbeza dari jenama yang lain?

Mai la office kami di Jitra, Taman Tunku Intan Safinaz. Dekat sangat dengan Taman Tunku Intan Sarina, Tasik Darul Aman, Darul Aman Heights, dan sewaktu dengannya.

Jika nak jumpa di Alor Setar pun boleh, Kodiang pun kami pi. Laluan hari-hari.

Jadi apa lagi, boleh whatsapp 0126031421 atau lawati Facebook 6th Scents Wellness atau cari di Instagram 6th Scents.

Kita borak minyak. Bagi jadi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan